Trenažér s magnetickým odporem věrně simulující jízdu na silnici (na válcích)
Přední kolo je uchycené, zadní položené na válcích (eliminuje se možnost pádu a oproti klasickým trenažérům s pevným uchycením zadního kola se podstatně snižuje namáhání rámu)
Rassine, válce trochu jinak ... stabilita, stavitelná výška vidlice, regulace odporu magnety
Trenažér je dokonale skladný, dodává se sbalený v kufříku, co se týče skladování doma
mimo zimní sezónu, je to ideální zavazadlo. Základ tvoří zadní rám s dvojicí válců spojený středovým
nosníkem s dvojicí předních bočních ramen s vertikálním uprostřed pro upevnění vidlice. Zadní kolo se
tedy otáčí klasickyna válcích, ale vidlice je vpředu napevno uchycena rychloupínákem ke konstrukci (možnost dokoupení distančních podložek pro pevné osy, viz. naše nabídka).
Trenažér zvládne jak horské, tak silniční kolo s průměry 24 – 29 palců a rozvorem 900 –1175 milimetrů. Ještě dodám, že přední vidlice se v patkách zajistí masivním upínákem se silnou osou, takže pro současné standardy na pevné osy je nutné využít adaptéry (dodáváme také). Skladem jsou adaptéry pro rozměr 15x100mm a 15x110mm.
Ano, magnety, to je to, co přibližuje tyhle „válce“ trenažéru a jde o čtveřici silných magnetůs gumovou krytkou, nasazených do otvorů v zadním rámu s válci. Pokud budou na svém místě všechny čtyři magnety, odpor válců je pocitově o 20 % vyšší než je odpor při jízdě na kole po silnici, odstraněním jednohomagnetu je odpor obdobný jako na silnici, dvou magnetů o 20% nižší odpor než na silnici, třech magnetů o 40% nižší. Bez magnetů je pak odpor dokonce o 60 % nižší než v reálných podmínkách na silnici. Stabilita na trenažéru je perfektní, tady se můžete proti válcům klidně zakoukat do televize bez obav.
Trenažér si takto upravit můžete jednoduše sami a zvolit co Vám nejvíce vyhovuje pro plynulou jízdu!